Dikkat!
Coğrafya Hocam Web Sitesi Açılmıştır. Sizleri de bu muhteşem Coğrafya sitesine bekliyoruz. Online sorular, konu anlatımları, MEB ders kitabı etkinlikler ve çoktan seçmeli soruların cevapları ve daha neler neler...

Coğrafya Hocam
Siteye gitmek için bağlantıya tıklayınız

PEDAGOJİK FORMASYON KURULLAR, YÖNETİM VE KARAR HAKKINDA BİLGİLER

Pedagojik Formasyon Üst Kurulu

Kurul Rektör tarafından görevlendirilen bir Rektör Yardımcısı başkanlığında, Koordinatör Fakültenin Dekanı/Dekan Yardımcısı, Pedagojik Formasyon derslerini yoğunlukla alan öğrencilerin bulunduğu fakültelerden Dekan/Dekan Yardımcısı bir temsilci ve Eğitim Fakültesi Dekanı tarafından Eğitim Fakültesi öğretim üyeleri arasından en az ikisi eğitim bilimleri alanından önerilen dört üyeden Rektör tarafından görevlendirilen iki öğretim üyesinden oluşur.

Pedagojik Formasyon Kurulu

Eğitim Fakültesi Dekanının önerisi ile Pedagojik Formasyon Üst Kurulu tarafından atanan ve Eğitim Fakültesi Dekan Yardımcılarından birinin başkanlığında üç üyeden oluşur. Kurul, Pedagojik Formasyon Üst Kurulu ile işbirliği içerisinde çalışır. Pedagojik Formasyon Programının eğitim öğretim ile ilgili iş ve işlemlerinin yürütülmesinden ve denetiminden sorumludur.

0 yorum :

Yorum Gönder

Küfür, hakaret, aşağılama vs gibi olumsuz davranışlardan sorumlu değiliz. Yapılan yorumlar yorumu yapan kişiyi/kişileri bağlar. Bilginize...

PEDAGOJİK FORMASYON