Dikkat!
Coğrafya Hocam Web Sitesi Açılmıştır. Sizleri de bu muhteşem Coğrafya sitesine bekliyoruz. Online sorular, konu anlatımları, MEB ders kitabı etkinlikler ve çoktan seçmeli soruların cevapları ve daha neler neler...

Coğrafya Hocam
Siteye gitmek için bağlantıya tıklayınız

2012-2013 ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ FORMASYON DUYURUSU



ÖĞRETMENLİK PEDAGOJİK FORMASYON PROGRAMINA BAŞVURACAK ADAYLARIN DİKKATİNE

2012-2013 Eğitim-Öğretim yılı için Fakültemize Yükseköğretim Kurulunca 200 kişilik kontenjan verilmiştir. Bu kontenjanın %40’ı  “Rehber Öğretmen, Okulöncesi, İngilizce, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi, İmam Hatip Lisesi Meslek Dersleri, Teknoloji ve Tasarım, Türk Dili ve Edebiyatı Zihin Engelliler Sınıf Öğretmenliği, Görsel Sanatlar Resim, Müzik, Matematik” için kaynak gösterilen alan mezunlarına, %60 ise Talim Terbiye Kurulu Başkanlığının 80 sayılı kararında yer alan tüm alanlarda öğretmenliğe kaynak gösterilen program mezunlarına ayrılacak olup; bu programa Yükseköğretim Kurulunun 05.06.2012 tarih ve 024410 sayılı yazısı gereğince 2011-2012 Eğitim-Öğretim yılında eğitim gören ve mezun olan adaylar başvurabilecektir. 4 üzerinden 2,5 ve 100 üzerinden 65 not ortalaması şartı bulunmamaktadır. Not ortalamalarının 4’lük sistemden 100’lük sisteme dönüştürülmesinde adayın mezun olduğu üniversitenin dönüşüm bilgisi kullanılacaktır. Adayların 20-26 Eylül 2012 tarihleri arasında (saat 24.00’e kadar) “http://obisnet.adu.edu.tr/ObisNetv2/FormasyonOnGirisadresinden ön kayıt yaptırmaları gerekmektedir. 

Başvurular 27 Eylül 2012 tarihinde değerlendirilerek (not sırasına göre) kesin kayıt hakkı kazanan asıl de yedek adayları gösterir listeler 28 Eylül 2012 tarihinde ADÜ Eğitim Fakültesinin web sayfasında ilan edilecektir.

NOT 1 : Kesin kayıt tarihleri, branşlar ve kontenjanları ve kontenjanların dağılımı ile alınacak ücret Üniversitemiz Senatosu/Üniversitemiz Yönetim Kurulunda görüşüldükten sonra duyurulacaktır.
NOT 2 : Doldurulan formun çıktısı kesin kayıt hakkı kazanılırsa teslim edilecek olup; ücret de kesin kayıt hakkı kazanıldığı takdirde daha sonra yatırılacaktır (Banka adı ve hesap nosu daha sonra duyurulacaktır).  
NOT 3 : Dersler Cumartesi/Pazar günleri yapılacaktır.
NOT 4 : Aşağıdaki diploma alanlarından mezun olanların öğretmenlik formasyon programına katılma hakkı bulunmamaktadır.

Almanca Mütercim Tercümanlık
Antrenörlük
Antrenörlük Eğitimi
Arkeoloji
Astronomi
Eski Çağ Dilleri ve Kültürleri
Sümeroloji
Fransızca Mütercimlik
Gemoloji

İşletme
Konaklama İşletmeciliği
Muhasebe
Seracılık
Sinoloji
Spor Yöneticiliği
Tıbbi Biyoloji Bilimler
Seyahat İşletmeciliği ve Turizm Rehberlik




0 yorum :

Yorum Gönder

Küfür, hakaret, aşağılama vs gibi olumsuz davranışlardan sorumlu değiliz. Yapılan yorumlar yorumu yapan kişiyi/kişileri bağlar. Bilginize...

PEDAGOJİK FORMASYON