Dikkat!
Coğrafya Hocam Web Sitesi Açılmıştır. Sizleri de bu muhteşem Coğrafya sitesine bekliyoruz. Online sorular, konu anlatımları, MEB ders kitabı etkinlikler ve çoktan seçmeli soruların cevapları ve daha neler neler...

Coğrafya Hocam
Siteye gitmek için bağlantıya tıklayınız

2012-2013 PEDAGOJİK FORMASYON SÜRECİ HAKKINDA


Arkadaşlar 17 Eylül 2012'den itibaren başlayan PEDAGOJİK FORMASYON sürecinde ne yazık ki sona geldik. Ne yazık ki diyorum çünkü sadece 15.000 arkadaşımız için PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKASI yolu açıldı. Özellikle 2,50'nin altında kalan arkadaşlarımız kendi üniversitelerinde dahi bu programa yerleşemedi. Hatta 2,80'nin altındakiler bile yerleşmek için yedek listelerini sürekli takip ettiler. Tabi bunda çok yüksek denilebilecek olan ortalamalı arkadaşlarımızın hemen her yere başvurmuş olması da önemli bir etkendir. Bunu inkar edemeyiz.

Bu yıl (2012-2013) için 64 üniversitede formasyon sertifikası verilmesi kararlaştrıldı ancak bundan sonrası için şimdiden gayret göstermek gerekiyor. Şayet gelecek yıl için ortalamaların daha da yükseleceği aşikardır. Bu konuda en iyi yapılacak iş herkesin topluca ve bireysel olarak resmi makamlara ve kişilere e-gönderi (mail), belgegeçer (faks), telefon gibi yollarla hatta gerçek etkinlikler (örneğin; yürüyüş vb.) düzenleyerek 2013-2014 için şimdiden sesimizi duyurması gerekmektedir. Bu konuda sayfamızın duvarı önceden de olduğu gibi her zaman herkese açıktır.

Pedagojik formasyon programına yerleşmeye hak kazanan tüm arkadaşlarımıza başarılar dilerim. Herhangi bir yere yerleşemeyen arkadaşlarımıza ise şimdiden sürece etkin (aktif) olarak katılmalarını ve özellikle okuyan arkadaşlarımızın da mezun olmadan bu formasyon sertifikasını alamayacaklarını bilip bu sürece dahil olmalarını bekliyorum. Herkese şimdiden kolay gelsin.

PEDAGOJİK FORMASYON Facebook Sayfası olarak sizlere bu süreçte mümkün olabildikçe yardımcı olmaya çalıştık. Bu süreçte bana da çok destek olan sayfamızdaki 6 içerik editörümüze (İbrahim G.Abdülkadir E.Gülşah D.Yakup G.Selda G.O., Altuğ Ö.) ayrıca teşekkür etmek isterim. 

6 yorum :

  1. NE KADAR DA YIRTINSAK BOŞUNA 2006 TDE MEZUNUYUM VE ORTALAMAM 2.48 OLDUĞU İÇİN HİÇ BİR ÜNİVERSİTENİN YEDEK LİSTESİNE BİLE GİREMEDİM.64Ü DE AÇSA NOLACAK Kİ HER SENE''BU SENE KESİN PUANLAR DÜŞER '' DİYORUZ AMA NERDE.EVET ŞİMDİ FEN EDEBİYATI ÖLDÜRDÜLER AMA BENCE BUNA KESİN ÇÖZÜM BULMALARI GEREKİR BİZE Bİ ŞEKİLDE FORMASYON VERSİNLER BİZ DE BAŞIMIZIN ÇARESİNE BAKALIM VE BİR DAHA KESİNLİKLE BU BÖLÜMLERİ KAPATSINLAR VURSUNLAR KİLİDİ VAY ARKADAŞ BÖYLE BİR ÜLKEDE YAŞAMAKTAN UTANIYORUM GERÇEKTEN...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen okul hayatın boyunca çalışma gez dolaş keyfine bak sonra mezun olduğunda da bi baltaya SAP BİLE OLAMA .. snra gel buraya ağla .. oldu canm görürsem söylerim..

      Sil
  2. aynı şekilde arkadaşım sana katılıyorum. bende okuduğum fen edebiyat bölümünden utanıyorum 4 yıl boyunca çalıştım didindim not ortalamam 2.36 diye formasyon alamıyorum tıkandım kaldım ne ileri ne geri gidebiliyorum bu duruma bir çare bulunsun artık bizde kendi hayatımızı geleceğimizi belirleyelim. boşuna emek vermişim bu fenn edebiyata madem formasyon vermeyeceksiniz fen edebiyat bölümlerini kapatın arkadaş

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar hemen umutsuzluğa kapılmayın. Bu formasyon Fen-Edebiyat mezunlarının hakkı olduğu için vermek zorundalar. 4 sene formasyon açılacak alabilen alsın şeklinde bir açıklama yok ortada. Bu sene ve bu seneden sonra Fen-Edebiyat Fakültelerine kayıt yaptıranlara verilmeyecek. Er ya da geç hepiniz alacaksınız merak etmeyin ;)

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar yıllarca bekleyenler var uzun zamandır önümüz kapatıldığı için birike birike ne olcaktı ki şimdi verilse bile yine mağdur olan biziz ne anladım ben adam gibi bi sisteme koyup veremediler yok okuyanlar mezunlar yok 2 buçuğun altındakiler üstündekiler resmen maymuna çevirdiler milleti küçücük bi düzenleme yapmaları bile 2 yıl sürdü şimdi de kontenjan sınırı bundan sonra bir sürü üniversiteye başvurmıcam iler de bu sefer öğrenci bulmak için uğraşırlar bundan sonra eskisi gibi fen edebiyatı tercih eden de olmaz tabi yine bu zaman alır ama madem vermicekler hiç olmazsa baştan bildirsinler herkes de ona göre tercih yapsın boşuna hem emek hem umut hem para harcamasın ben şahsen böyle olacağını bilsem kesinlikle yazmazdım eğitim fakültesinden bir sürü yere girebiliyodum ilk tercihim olduğu için burayı kazandım neyse işte en iyisi kapatsınlar bu fen edebiyatları kimsenin bi işine yaradığı yok madur etmekten başka haksız mıyım ama

    YanıtlaSil
  5. Bncede arkadaslarimiz hakli.ortalamanin yuzde 40 ile ales puanin yuzde 60 i alinmayacak mi..2.5 in altinda olanlara da hak taninsin belki alesten cok guzel bir puan cikartarak yerlesecek. Cok kucuk puanlarla kaybeden arkadaslarimiz var yazik olacak yapmayin bir care dusunulsun..

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret, aşağılama vs gibi olumsuz davranışlardan sorumlu değiliz. Yapılan yorumlar yorumu yapan kişiyi/kişileri bağlar. Bilginize...

PEDAGOJİK FORMASYON