Dikkat!
Coğrafya Hocam Web Sitesi Açılmıştır. Sizleri de bu muhteşem Coğrafya sitesine bekliyoruz. Online sorular, konu anlatımları, MEB ders kitabı etkinlikler ve çoktan seçmeli soruların cevapları ve daha neler neler...

Coğrafya Hocam
Siteye gitmek için bağlantıya tıklayınız

BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ SONUÇLARI


Kazanan arkadaşlara hayırlı olsun...Tebrikler...    

Formasyon Önkayıtları Sonuçları

01.10.2012
2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Pedagojik Formasyon Ön Kayıt Sonuçlarının bölümlere göre listesi aşağıdadır.(Not: Diğer üniversiteden başvuran adayların listesi sayfanın devamında verilmiştir)

FizikKimyaBiyolojiMatematikTürk Dili ve EdebiyatıTarihCoğrafyaSosyolojiResimHemşirelik/Ebelik

Not1: Kesin kayıtlar 3-10 Ekim 2012 tarihleri arasında, Yedek kayıtların listesi10 Ekim Saat 17.00 den sonra ilan edilerek bu kayıtlar ise 11-12 Ekim 2012 Tarihlerinde yapılacaktır. Kesin Kayıt için öğretim ücretinin 1. taksidinin (800TL) yatırılarak(detaylı hesap bilgisi aşağıdaki linkten öğrenilebilir) öğrenci işleri bürosona makbuzun ibrazı yeterlidir.
Not2:
Pedagojik Formasyon Eğitimi, Necatibey Eğitim Fakültesi’nde  hafta içinde (genel olarak mesai bitimi sonrası 17.00 dan sonra) verilecektir.  Öğrencilerin ödeyecekleri öğrenim gideri yıllık  2050 TL olup, kesin kayıt sırasında 800 TL, 2.dönem kayıtta (şubat ayında) ise 1250 TL  ödenecektir. Haftalık Ders Programı daha sonra ilan edilecek olup dersler 15 Ekim 2012 günü başlayacaktır.
Not3:
Kesin Kayıt ücretinin Yatırılacağı Banka ve Hesap Bilgileri: Ziraat Bankası : 45 37285142 5001 (BAÜ Döner Sermaye Hesabı) IBAN NO: TR91 0001 0000 4537 2851 4250 01

2012-2013 Eğitim Öğretim yılında Fakültemizde açılacak olan Formasyon Sertifika programı başvurusu ve kontenjanlarla ilgili duyuruyu görmek için tıklayınız....

0 yorum :

Yorum Gönder

Küfür, hakaret, aşağılama vs gibi olumsuz davranışlardan sorumlu değiliz. Yapılan yorumlar yorumu yapan kişiyi/kişileri bağlar. Bilginize...

PEDAGOJİK FORMASYON