Dikkat!
Coğrafya Hocam Web Sitesi Açılmıştır. Sizleri de bu muhteşem Coğrafya sitesine bekliyoruz. Online sorular, konu anlatımları, MEB ders kitabı etkinlikler ve çoktan seçmeli soruların cevapları ve daha neler neler...

Coğrafya Hocam
Siteye gitmek için bağlantıya tıklayınız

ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ SONUÇLARI


Kazanan arkadaşlara hayırlı olsun...Tebrikler...    

Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Başvuru Sonuçlar                                                                                    


2012-2013 OGRETİM YILI ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EGİTİM FAKÜLTESİ PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKA PROGRAMI ASİL KAYIT LİSTESİ (ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ MEZUNLARI) Tıklayınız.

2012-2013 OGRETİM YILI ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKA PROGRAMI ASİL KAYIT LİSTESİ (DİĞER ÜNİVERSİTE MEZUNLARI ÖNCELİKLİ ALANLAR) Tıklayınız.

2012-2013 OGRETİM YILI ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKA PROGRAMI DİGER ÜNİVERSİTE MEZUNLARI ASİL KAYIT LİSTESİ (ONCELİKLİ ALANLAR VE 80 NOLU CETVELDE GEÇEN ALANLAR) Tıklayınız. 

2012-2013 OGRETİM YILI ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EGİTİM FAKÜLTESİ PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKA PROGRAMI YEDEK ADAY LİSTESİTıklayınız.

0 yorum :

Yorum Gönder

Küfür, hakaret, aşağılama vs gibi olumsuz davranışlardan sorumlu değiliz. Yapılan yorumlar yorumu yapan kişiyi/kişileri bağlar. Bilginize...

PEDAGOJİK FORMASYON