Dikkat!
Coğrafya Hocam Web Sitesi Açılmıştır. Sizleri de bu muhteşem Coğrafya sitesine bekliyoruz. Online sorular, konu anlatımları, MEB ders kitabı etkinlikler ve çoktan seçmeli soruların cevapları ve daha neler neler...

Coğrafya Hocam
Siteye gitmek için bağlantıya tıklayınız

2012-2013 BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ FORMASYON DUYURUSU



BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
PEDAGOJİK FORMASYONİTİ SERTİFİKA PROGRAMI İLANI

YÖKün 17.09.2012 tarih ve 40322 sayılı kararı gereğince Üniversitemize tahsis edilen 200 kişilik kontenjan, Milli Eğitim Bakanlığının ihtiyaç duyduğu atamaya esas alanlar olan “Rehber Öğretmen, Okul Öncesi, İngilizce, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi, İmam Hatip Lisesi Meslek Dersleri, Teknoloji ve Tasarım, rk Dili ve Edebiyatı, Zihin Engelliler Sınıf Öğretmenliği, rsel Sanatlar/Resim, zik, Matematik” için kaynak gösterilen alan mezunlarına ve bu alanlarla birlikte Talim Terbiye Kurulu Başkanlığının 80 sayılı kararında yer alan tüm alanlarda öğretmenliğe kaynak olarak gösterilen program mezunlarına tahsis edilmiştir. Buna göre ilgili alanlar için belirlenen kontenjanlar aşağıdaki tabloda belirtilmiştir:

* İlgili programlardaki kontenjanlar, K’ün 17.09.2012 tarih ve 40322 sayılı kararının c maddesi gereğince
tahsis  edilen  oranda  öncelikli  olarak  lent  Ecevit  Üniversitesi  /  Zonguldak  Karaelmas  Üniversitesi
mezunlarına ayrılacaktır.

PROGRAMIN VE KONTENJANLARIN UYGULAMA ESASLARI

    Sertifika  programına  başvuran  adaylardan  2009-2010  eğitim-öğretim  yılından  itibaren üniversitelere kayıt yaptıranlar için not ortalamasının 100 üzerinden en az 65 veya 4 üzerinden en az 2,5 olma şar ararken; 2009-2010 eğitim-öğretim yılından önce üniversitelere kayıt yaptıran öğrenciler için bu şart aranmayacaktır.
    Sertifika  programına  başvuru  ve  kay için  ölçüt  olarak  100lük  not  sistemi  dikkate alınacaktır B nedenle   diploma   (mezuniyet)   notu   4lük   siste olanların,   not ortalamalarını  yine kendi üniversitelerindeki 100lük sisteme göre karşılığını gösteren onaylı bir belgeyle başvuru yapmaları gerekmektedir.
      Yukarıdaki tabloda belirtilen kontenjanlara göre ön kayıt sonunda ay lüme kontenjan fazla başvuru olduğunda transkriptteki (100lük sistemdeki) puanları dikkate alınacaktır. Puanların eşit olması durumunda, yaşı büyük olan kişilere öncelik verilecektir.
    Çift anadal programından mezun olanlar, Talim Terbiye Kurulunun 119 sayılı karar ek çizelgesinde  yer  almak  koşulu  ile  kayıtlı  oldukları  ve  tercih  ettikleri  çift  anadaldan herhangi  biri  veya  her  ikisi  için  pedagojik  formasyon  eğitimine  başvurabileceklerdir. Ancak sadece bir tanesi için yerleştirme yapılacakr.
•   Ön kayıt başvuru işlemleri Bülent Ecevit Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi tarafından
ONLINE başvuru şeklinde yapılacaktır.    Daha önceki eğitim-öğretim yıllarında Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitiminde Tezsiz Yüksek Lisans yaparken programından ilişiği kesilip af kapsamında geri dönen öğrenciler bu kontenjan dışında tutulacaktır.
    Kesin kayıt işlemleri ŞAHSEN, Bülent Ecevit Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezinde aşağıda belirtilen tarihlerde mesai saatleri içerisinde yapılacaktır.
    Pedagojik Formasyon Sertifika Programının yürütülmesinde, Bülent Ecevit Üniversitesi Pedagojik Formasyon Yönergesi, Lisans Eğitim Öğretim ve Sınav Yönergesi ile diğer ilgili mevzuat hükümleri esas alınacaktır.

ÖNEMLİ TARİHLER

Ön Başvuru Tarihi:                                                   26 Eylül 2012 – 01 Ekim 2012

Ön Kayıtlara re Asil ve Yedeklerin İlanı:            03 Ekim 2012

Asil Listedekilerin Kesin Kayıt Tarihi:                    03 Ekim 2012 - 08 Ekim 2012

Yedeklerin Çağrılması ve Kayıt Tarihi:                   09 Ekim 2012 - 11 Ekim 2012

Derslerin Başlaması:                                                 12 Ekim 2012

NOT:
Pedagojik Formasyon Başvuru ve kesin kayıt işlemleri Bülent Ecevit Üniversitesi Merkez
Kampüsündeki Sürekli Eğitim Merkezi binasında yapılacaktır (Zonguldak MERKEZ)

ONLINE BAŞVURU YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ.

0 yorum :

Yorum Gönder

Küfür, hakaret, aşağılama vs gibi olumsuz davranışlardan sorumlu değiliz. Yapılan yorumlar yorumu yapan kişiyi/kişileri bağlar. Bilginize...

PEDAGOJİK FORMASYON