Dikkat!
Coğrafya Hocam Web Sitesi Açılmıştır. Sizleri de bu muhteşem Coğrafya sitesine bekliyoruz. Online sorular, konu anlatımları, MEB ders kitabı etkinlikler ve çoktan seçmeli soruların cevapları ve daha neler neler...

Coğrafya Hocam
Siteye gitmek için bağlantıya tıklayınız

2012-2013 DÜZCE ÜNİVERSİTESİ FORMASYON DUYURUSU



DÜZCE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
2012–2013 ÖĞRETİM YILI PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKASI PROGRAMI

Yüksek Öğretim Kurulu Başkanlığının 13.09.2012 tarih ve 4049 sayılı yazısına göre 2012-2013 öğretim yılı güz yarıyılında mezunlar için pedagojik formasyon eğitimi sertifika programı açılmasına karar verilmiş ve Üniversitemize 200 kontenjan tahsis edilmiştir.

            Başvuru Koşulları ve Yerleştirme
·        Pedagojik Formasyon Sertifika Programına kesin kayıt ölçütleri olarak lisans mezuniyet not ortalaması ve 13.09.2012 tarihli Yükseköğretim Genel Kurul kararı kapsamında belirtilen program/ bölüm mezunları dikkate alınacaktır.
·        Pedagojik Formasyon Sertifika Programına başvuracak öğrencilerin lisans mezuniyet not ortalamalarının 4 üzerinden en az 2,5 olmasına ilişkin koşul, 2009–2010 eğitim öğretim yılından itibaren yükseköğretim kurumlarına kayıt yaptıranlar için geçerlidir. Bu tarihten önce kayıt yaptıran öğrencilerde 2,5 not ortalaması koşulu aranmayacaktır. Diploma notu 4’lük sisteme göre olan öğrencilerin, mezun oldukları üniversitelerden aldıkları notun 100'lük sisteme göre karşılığını gösteren bir belgeyi kayıt sırasında beyan etmeleri gerekmektedir.
·        2012-2013 Eğitim–Öğretim yılında üniversitemizde yürütülmesine izin verilen pedagojik formasyon sertifika programlarındaki kontenjanlar % 40’ı Milli Eğitim Bakanlığı’nın ihtiyaç duyduğu alan mezunlarına olmak üzere Milli Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığının 80 sayılı kararı ekindeki çizelgede yer alan aşağıdaki Yükseköğretim programlarından mezun olanların başvurularının kabul edilmesine karar verilmiştir. Bu kapsamda Tablo 1’de verilen alanlara ayrılan kontenjanlar doğrultusunda başvurular alınacaktır.  Herhangi bir alana yeterli sayıda başvuru olmadığı takdirde başvuru yoğunluğu dikkate alınarak diğer alanlara kontenjan aktarımı yapılacaktır.
·         Asil olarak kayıt hakkı kazananlardan gelmeyen olduğu takdirde yedek sırasına göre kontenjanlar doldurulacaktır.
·         Programa müracaat edenlerin sıralaması mezuniyet not ortalamasına göre yapılacaktır. Sıralama 100’lük not sistemi dikkate alınarak adayların başvurdukları alanlara ayrılan kontenjanlara göre en yüksek puandan en düşük puana doğru yapılacaktır. Adayların not ortalamalarının eşit olması halinde yaşı küçük olana öncelik verilecektir.


Tablo 1. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programına Başvurusu Kabul Edilecek Lisans Programları
Alanlar
Başvurusu Kabul Edilecek Programlar
Yükseköğretim Kurumu Mezunları İçin Ayrılan Kontenjan



Türk Dili ve Edebiyatı
Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü
Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatı Bölümü
70
Matematik
Matematik Bölümü
30
Fizik
Fizik Bölümü,
Fizik Mühendisliği
5
Kimya
Kimya Bölümü
Kimya Mühendisliği
10
Biyoloji
Biyoloji Bölümü
5
Hemşirelik
1. Tıp Fakültesi 
2. Hemşirelik Yüksek Okulu 
3. Sağlık Yüksek Okulu
  - Sağlık Memurluğu Bölümü 
  - Ebelik Bölümü (*)
  - Hemşirelik Bölümü 
4. Sağlık Eğitim Fakültesi
  - Sağlık Eğitimi Bölümü
5. Sağlık Bilimleri Fakültesi
  - Hemşirelik Bölümü
  - Ebelik Bölümü
15
(Kontenjanın %50’si Düzce Üniversitesi mezunlarına ayrılmıştır.)
Tarih
Tarih Bölümü
5
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi
1.    İlâhiyat Fakültesi
15
İmam Hatip Lisesi Meslek Dersleri
1-   İlahiyat Fakültesi
10
Felsefe
1- Felsefe Bölümü
2- Sosyoloji bölümü
5



İngilizce
1-   İngilizce Öğretmenliği
2-   İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü
3-   Amerikan Kültürü Ve Edebiyatı Bölümü
4-   Mütercim-Tercümanlık Bölümü (İngilizce)
5-   İngilizce Dil Bölümü
6-   Çeviribilim Bölümü (İngilizce)
7-   İngiliz Dili Ve Kültürü Bölümü
30


200


Ön Kayıt Başvurusu İçin Gerekli Belgeler
2.       Diploma ya da Geçici Mezuniyet Belgesinin Fotokopisi
3.       Transkript Fotokopisi
(Mezuniyet not ortalaması 100 ’lük sisteme çevrilmiş olmalıdır. Adayların mezuniyet notu 4 ‘lük sistemde ise mezun olduğu yükseköğretim kurumundan mezuniyet notunu (transkript) 100’ lük sisteme dönüştürerek ibraz etmek zorundadır.) 
4.        Nüfus Cüzdan fotokopisi
5.       Başvurular Eğitim Fakültesi Dekanlığına yapılacak olup başvuru esnasında belgelerin aslı ya da onaylı fotokopileri ön kayıtta hazır bulundurulacaktır. Posta veya faksla yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir.

Kayıt Adresi
Düzce Üniversitesi
Eğitim Fakültesi (Teknik Eğitim Fakültesi Binası A Blok)
Konuralp Yerleşkesi, 81620 DÜZCE
Tlf  : 0 (380) 542 13 55
Fax: 0 (380) 542 13 66


Ön Kayıt Tarihi                                         : 01-05 Ekim 2012
Kayıt Hakkı Kazananların İlanı            : 09 Ekim 2012
Asil Olarak Kesin Kayıt Tarihi            : 10-12 Ekim 2012
Yedek ilan ve kayıt tarihi                   :15-17 Ekim 2012


               ASIL KAYITTA İSTENEN BELGELER            :
-          Ön kayıtta teslim edilen belgelerin asıllarını yanında bulunduracaklardır.
-           Vesikalık fotoğraf (3 adet)
-           Dekont : 1.027,00 TL (Düzce Üniversitesi Döner Sermaye işletmesi Hesabına yatırılacak) dekonta açıklama olarak “Pedagojik Formasyon Ücreti” yazılacaktır. Toplam ücret  2.054,00 TL olup, ikinci taksit bahar döneminde yatırılacaktır.
T.C.  HALK BANKASI DÜZCE ŞUBE IBAN: TR70 0001 2009 3270 0044 0000 01

NOT:
       1-    Başvurular, Eğitim Fakültesi Dekanlığına şahsen yapılacaktır.
2-      Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Dersleri Perşembe ve Cuma  günleri yapılacaktır.
3-      Ders programı kesin kayıtlardan sonra ilan edilecektir.


0 yorum :

Yorum Gönder

Küfür, hakaret, aşağılama vs gibi olumsuz davranışlardan sorumlu değiliz. Yapılan yorumlar yorumu yapan kişiyi/kişileri bağlar. Bilginize...

PEDAGOJİK FORMASYON