Dikkat!
Coğrafya Hocam Web Sitesi Açılmıştır. Sizleri de bu muhteşem Coğrafya sitesine bekliyoruz. Online sorular, konu anlatımları, MEB ders kitabı etkinlikler ve çoktan seçmeli soruların cevapları ve daha neler neler...

Coğrafya Hocam
Siteye gitmek için bağlantıya tıklayınız

ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ SONUÇLARI


Kazanan arkadaşlara hayırlı olsun...Tebrikler...    

2012-2013 YILI  ÖĞRETMENLİK PEDAGOJİK FORMASYON PROGRAMI YEDEK KONTENJANLAR 



Matematik
Kimya
Biyoloji
Sosyoloji
Tarih
Türk Dili ve Edb.
Felsefe
BESYO
Sağlık YO
Din Kültürü/ İmam Hatip Meslek
İngilizce
Coğrafya

Müzik
Görsel Sanatlar Resim/Grafik Tasarım
ADÜ
1
3
5
2
3
6
2
0
3
0
0
0
0
0
Diğer
Üniv.

13

9


10

6

4
 
11

7

0

8
  

10

6

0

7

5

Toplam:

14

12

15

8

7

17

10

0

11

10

6

0

7

       5


  YEDEK KONTENJANLAR.doc


SONUÇLARI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ...



ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
2012-2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ÖĞRETMENLİK PEDAGOJİK FORMASYON PROGRAMI UYGULAMASI ESASLARI
(MEZUNLAR İÇİN)
                                                                                                                                                                               

1-2012-2013 Eğitim-Öğretim Yılında Üniversitemiz Eğitim Fakültesinde Öğretmenlik Pedagojik Formasyon Programı uygulanacaktır.
2-Program, mezun durumda olan öğrencilere iki yarıyıl olarak uygulanacaktır.
3-Yükseköğretim Kurulu’nca verilen 200 kişilik kontenjan aşağıda belirtildiği şekilde dağıtılacak olup; başarı sıralamasına göre yerleştirme yapılacaktır.


Matematik
Kimya
Biyoloji
Sosyoloji
Tarih
Türk Dili ve Edb.
Felsefe
Besyo
Sağlık YO
Din Kültürü/ İmam Hatip Meslek
İngilizce
Coğrafya

Müzik
Görsel Sanatlar Resim/Grafik Tasarım
ADÜ
10
6
12
6
6
12
6
6
12





Diğer
Üniv.
14


12
12
6
4
  12
12
0
12
   
12
12
2
8
6

Toplam:

24

18

24

12

10

24

18

6

24

12

12

2

8

        6


4-Pedagojik Formasyon Programına “Milli Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı’nın 80 sayılı kararındaki MEB’e bağlı eğitim kurumlarına Öğretmen olarak atanacakların atamalarına esas olan alanlar ile mezun oldukları yükseköğretim programları ve aylık karşılığı okutacakları derslere ilişkin Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı’nın 80 sayılı kararındaki çizelgede formasyon eğitim alma hakkı verilenler kabul edilecektir.
5-Asıl adaylar 01-04 Ekim 2012 tarihlerinde kayıt yaptıracaktır.
6-Yedek adaylar 05-10 Ekim 2012 tarihleri arasında kayıt yaptıracaklardır.
7-Kontenjan dolmadığı taktirde 11-12 Ekim 2012’de yedek adaylardan kontenjan dolana kadar kayıt yapılacaktır.                                                                                                                                                                                  
     
8-Öğretmenlik Pedagojik Formasyon Programı takvimi aşağıda gösterildiği şekilde uygulanacaktır.


0 yorum :

Yorum Gönder

Küfür, hakaret, aşağılama vs gibi olumsuz davranışlardan sorumlu değiliz. Yapılan yorumlar yorumu yapan kişiyi/kişileri bağlar. Bilginize...

PEDAGOJİK FORMASYON